Easy

Archiwizacja dokumentów, zarządzanie obiegiem dokumentów, archiwizacja e-maili, skanowanie, możliwość bezpiecznego, trwałego i długoterminowego przechowywania dokumentów, oraz ich udostępnienia na każde żądanie użytkownika,

  • dostęp do systemu chroniony przed osobami nieuprawnionymi,

  • wbudowany w system mechanizm umożliwia przeglądanie ponad 200 najbardziej popularnych folderów plików,

  • szybkie wyszukiwanie dokumentów wg wcześniej zdefiniowanych kryteriów,

  • automatyczne indeksowanie dowolnej treści dokumentów,

  • zintegrowana funkcja OCR – rozpoznawanie pisma drukowanego,

  • wydruk dokumentu następuje bezpośrednio z systemu,

  • system o modułowej budowie,

  • przechowywanie dokumentów w formie elektronicznej,

  • automatyczne lub ręczne indeksowanie dokumentów,

  • szybkie wyszukiwanie dokumentów i łatwy dostęp prawie z każdego miejsca,

  • trwałość i bezpieczeństwo przechowywanych informacji.

powrót